31.5.2006

Hyttystanssi





















11 Comments:

At 31/5/06 5:16 ip., Blogger Iines said...

Toivottavasti kuvien vilkaisijoissa ei ole hyönteiskammoisia! Anteeksi, jos jollekulle tuli kylmät väreet..

Nämähän ovat taas taidetta. ;) Värejä ei ole muutettu, sävyt on saatu aikaan vain kirkastamalla kuvaa (säätämällä kontrasti + valoisuus).

 
At 31/5/06 5:51 ip., Blogger Liisa said...

Ei pelota, ei. Onko tämä yksi ja sama yksilö veriaterian nautittuaan? Taidetta hyvinkin. Erikoista ja vaativaa mielestäni.

 
At 31/5/06 6:00 ip., Blogger Iines said...

No siihen se iskeytyi kädelleni metsässä kun olin kuvaamassa. Toisella kädellä näpsin kuvat. :)

 
At 31/5/06 10:14 ip., Blogger Kale said...

Tämä se on kai sitä "tutkivaa journalismia"? Puuttui vaan se viimeinen kuva . Se "pläts". ;)

 
At 31/5/06 10:23 ip., Blogger Iines said...

Juu, sitä plätsiä ei tullut. Enhän minä voinut noin kilttiä valokuvamallia tappaa..Katsoin kyllä, että halkeaako vai ei. Ja mitään paukamaa ei noussut, eikä kutissut. Jostain luin, että jos tappaa kesken imun, paukama kutiaa.. ;)

 
At 1/6/06 6:55 ap., Anonymous Anonyymi said...

Kivaa grafiikkaa. Miten olet irrottanut taustasta? Vai oletko näkymätön nainen=)

 
At 1/6/06 9:14 ap., Blogger Iines said...

Siis tausta häipyi kun lisäsin hieman kontrastia, joissain kuvissa reippaamminkin ja samalla vähän valoa. Minulla on koneella kätevä HP:n oma kuvankäsittelyohjelma, joka on erittäin hyvin laadittu pikakäsittelyyn.

 
At 1/6/06 11:41 ip., Blogger a-kh said...

Olipa inhorealistinen kuvasarja. Minulla on sellainen vanhempi HP, jota moni haikailee, mutta jota ei enää saa, paitsi jos ja usw. On minulla ammattilaisohjelmakin, jonka parhaat ominaisuudet saattavat jäädä käyttämättä. Sillä on mahdollisuus uudistaa 70-luvun haalistuneita potretteja, mutta lähinnä olen käyttänyt sitä rikkoutuneiden mustavalkoisten korjailemiseen. Iines voisi jo ruveta ohjeistamaan muita, mutta kun se on vähän olevinaan...

 
At 2/6/06 12:09 ap., Blogger Iines said...

Ah, olen ylpeä, kun sanot, että sitä voisi ruveta ohjeistamaan muita. Kröhöm. Minulla on HP:n lisäksi Adobe Photohop Elementsin kakkosversio, ja sitten on Canonin kameran mukana tullut aika korkeatasoinen ohjelmistopaketti. Kun vaan oppisi käyttämään niiden hienouksia. Nyt olen oppinut viimeksi rotaatiojutut, eli osaan korjata horisontin suoraan.

No leikki leikkinä. Tässä harrasteessa ei ole kai koskaan valmis, mestarikuvaajakaan. Mutta kai se on tärkeää, että on jonkinlaista kuvasilmää ja kykyä nähdä symboleita ja uusi näkökulmia asioissa.

 
At 9/6/06 5:28 ip., Anonymous Anonyymi said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

 
At 22/7/06 7:51 ap., Anonymous Anonyymi said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 

Lähetä kommentti

<< Home